"Sizzler" tillfredsställer: Leverans accelererar tillväxten 2021 med 20 %, förtroende för att kraven kommer att återställa fjärde kvartalet

Bangkok, 15 oktober 2021Â –Â Sizzler går framåt som en ledare inom restaurangbranschen och driver en omfattande strategi för att stärka och stödja tillväxten av den nya konsumentmarknaden, oavsett om det är att kontinuerligt skapa nya menyer tillsammans med sin unika premium salladsbar, eller servera middag, leverans och hämtning.

 Dessutom förbereder Sizzler att utöka sina filialer i Bangkok och rikstäckande för att stödja sitt ökande antal kunder. Under de senaste tre kvartalen 2021 har den totala tillväxten legat på 20 % med betydande tillväxt i leveransförsäljningen och antalet middagskunder har fortsatt att öka. Sizzler är övertygad om att den övergripande situationen kommer att förbättras under fjärde kvartalet 2021. Sizzler har nyligen visat sina nya 5 "Oktoberfest"-menyer för västerländsk matälskare, inklusive "Fläskknuckle & Mixed Sausages", "Beer Battered Fish & Chips", "Mixed Sausages & Roasted Potatis with Bacon" Po, Schnitzel och "Blandad korv kryddig sallad", för att öka sin försäljning med 20 % och öka den totala försäljningstillväxten under årets sista kvartal.

Alla fem menyerna är redo för alla att uppleva originaliteten hos rätter i västerländsk stil som inte bara är läckra utan fulla av glädje, på Sizzler för att äta, leverera och hämta på alla filialer från 15 oktober – 30 november 2021, eller tills lagret räcker.

Mr. Kreetakorn Siriatha, General Manager för SLRT Limited Company; ett dotterbolag till The Minor Food Group Plc.; en restaurangoperatör under varumärket Sizzler, konstaterar att de senaste tre kvartalen av 2021 har varit ytterligare en utmanande tid för restaurangbranschens överlevnad under covid-19-situationen. Sizzler är en av organisationerna inom restaurangbranschen som har anpassat sin verksamhet efter situationen och kundernas beteende. Under de senaste tre kvartalen har Sizzlers leveransförsäljning ökat avsevärt, liksom antalet kunder som återvänder till restaurangen som har fortsatt att öka efter avlastningen. Som ett resultat har den totala tillväxten legat på cirka 20 %, fördubblats i början av året och tredubblat samma krisperiod förra året.

För detta är Sizzlers huvudstrategi att kontinuerligt skapa nya menyer året runt för att servera en mängd olika matupplevelser till sina kunder, tillsammans med deras berömda premium salladsbar och en vänlig atmosfär som passar alla i alla åldrar. Dessutom har Sizzler gått framåt med att expandera sina filialer i Bangkok och rikstäckande för att stödja en mängd olika kunder. För detta, i slutet av 2021, är Sizzler redo att lansera sina nya filialer på The Mall Thapra, Robinson Saraburi, Robinson Chachoengsao och Central Sriracha som serverar middag, leverans och hämtning. Samtidigt har Sizzler byggt "Sizzler Cloud Kitchen" på flera platser som Kasetsart University, Prachautid, Sukhapiban 3 och Don-Muaeng för att ge bekvämlighet och snabb leverans till kunderna.

â € œFör närvarande är Sizzler öppet för middag, leverans och hämtning i alla 53 filialer över hela landet, såväl som de två filialerna av Sizzler To-Go på Central World och Bangkok Hospital. Vi förväntar oss att under resten av 2021, om det inte sker något ytterligare utbrott av Covid-19, positivt, restauranger kommer att kunna fungera normalt med fullservicedrift och fortsätta att växa i enlighet därmed,† Herr Kreetakornstängd. Â 

Mrs. Nongchanok Stananonth, biträdande vice VD för marknadsföringsgruppen för SLRT Limited Company; ett dotterbolag till The Minor Food Group Plc.; en restaurangoperatör under varumärket Sizzler, nämner att efter avlösningen från lockdownen kan inte bara restauranger fungera normalt utan det är också slutet på året, glädjens tid. Sizzler, som en enastående middagsrestaurang samt serverar kvalitetstjänster och mat, har lanserat sina nya "Oktoberfest"-menyer med inspiration från världens största ölfestival och resande tivoli från Tyskland som arrangeras årligen under september och oktober . Sizzler har skapat dessa menyer för att erbjuda den bästa matupplevelsen för alla i varje situation utan att behöva resa till den ursprungliga destinationen för att smaka på den ursprungliga smaken av den tyska maten, samt vara en del av denna festliga festival. Sizzler siktar på att Oktoberfest-menyer ska kunna öka försäljningen med 20 % och öka den totala försäljningstillväxten under årets sista kvartal.

â€Oktoberbest†består av 5 menyer - 5 stilar, som börjar med en välkänd tysk maträtt “Pork Knuckle & Mixed Sausages†, en friterad premium fläskknoge serverad med tysk korv och salladsbar, för två, kl. 799 baht. Följt av “Beer Battered Fish & Chips†, en friterad ölbelagd fiskfilé i tysk stil som serveras med krispiga pommes frites för 299 baht. För alla som gillar korv, missa inte "Blandad korv & rostad potatis med bacon", importerade tyska premiumkorvar som serveras med potatissallad toppad med knaperstekt bacon för extra förmåner för 459 baht. Sedan, för biffälskare, †Fläskschnitzel†, en enorm friterad saftig fläskbiff med Sizzlers unika sås och sautésvamp för 369 baht. Sist men inte minst, "Mixed Sausages Spicy Salad", en tysk korv kryddig thailändsk sallad med en intensiv smak, serverad som förrätt för 199 baht.

"Oktoberfest"-menyerna är redo för alla att uppleva originaliteten hos rätter i västerländsk stil som inte bara är läckra utan fulla av glädje, på Sizzler för att äta i, leverans och hämtning på alla filialer från 15 oktober – 30 oktober november 2021, eller så långt lagret räcker. För mer information, kontakta Sizzler Public Relations Department på tel: 02-365-6934 eller besök Facebooks fansida: www.facebook.com/SizzlerThai eller webbplats: www.sizzler.co.th

Prenumerera
Adam Judd
Mr. Adam Judd är delägare i TPN Media sedan december 2017. Han kommer ursprungligen från Washington DC, Amerika, men har också bott i Dallas, Sarasota och Portsmouth. Hans bakgrund är inom detaljhandel, HR och driftledning och har skrivit om nyheter och Thailand i många år. Han har bott i Pattaya i över nio år som heltidsbo, är välkänd lokalt och har besökt landet som en regelbunden besökare i över ett decennium. Hans fullständiga kontaktinformation, inklusive kontorskontaktinformation, finns på vår Kontakta oss-sida nedan. Berättelser skicka ett e-postmeddelande till Editor@ThePattayanews.com Om oss: https://thepattayanews.com/about-us/ Kontakta oss: https://thepattayanews.com/contact-us/