Travelokas "Welcome to Thailand Again"-kampanj: Få inkommande resenärer att på ett säkert sätt utforska "Amazing Thailand"

Bangkok– Länder i Sydostasien planerar att återöppna sina gränser för internationella turister, inklusive Thailand, som redan har börjat med sitt Sandbox-program som en del av landets återöppning. Att bidra till återhämtningen av turistnäringen, Traveloka, Sydostasiens superapp för resor och livsstil med över 60 miljoner nedladdningar, introducerad "Välkommen till Thailand igen," en reklamkampanj som erbjuder specialerbjudanden för inkommande turister och helt vaccinerade resenärer för att utforska Thailand med rabatter på upp till 10 %, samtidigt som man uppmuntrar till säkra resor.

Panicha Thananaken, landschef för Traveloka Thailand, sa, "Genom våra pågående ansträngningar har Traveloka visat sitt engagemang för att uppmuntra till säkra resor och förbättra turistnäringen i Thailand. Med den rigorösa planen för att öka vaccinationsgraden är vi optimistiska att denna insats kommer att bidra positivt till den ekonomiska återhämtningen och tillväxten, inklusive inom turistsektorn. Med 34.7 procent (den 15 oktober 2021) av befolkningen nu helt vaccinerade, siktar vi på att få in internationella besökare för att säkert utforska landet med Traveloka. Vi tror att detta program kommer att få ett överväldigande gensvar på marknaden och effektivt bidra till turistsektorn.â€

Genom att prioritera säkerheten under denna tuffa period, har Traveloka åtagit sig att uppmuntra strikt efterlevnad av hälsoprotokoll som beskrivs av regeringen. †Helt medvetna om att vi fortfarande behöver vara uppmärksamma på den pågående pandemin, beväpnade vi vår funktion i appen med en Säkra resor sida som ger covid-19-informationsuppdateringar i realtid om resebestämmelser, dokumentkrav och säkra restips för kundreferens. Dessutom har vi också proaktivt uppmuntrat människor att implementera strikta hälsoprotokoll genom våra egna kanaler, såsom Travelokas plattform och våra sociala medier, tillade Panicha.

För att uppfylla kundernas rese- och livsstilsambitioner, tillhandahöll Traveloka också en sektion för inspirerande innehåll där kunderna kan inspireras om vad de ska göra och var de ska besöka i Thailand. Och för att underlätta bokningsupplevelsen för kunderna erbjuder Traveloka end-to-end-lösningar för att stödja alla inkommande resenärers behov, inklusive flyg, boende och upplevelser/attraktioner, fram till COVID-19-tester med specialpriser och kuponger:

  • Rabatt för internationella inkommande flyg: 10 % eller upp till 50 euro
  • Rabatt för inrikesflyg i Thailand: upp till 200 THB
  • Boendekupong: upp till 250 THB
  • Xperience-kupong: upp till 200 THB

Programmet Welcome to Thailand Again inkluderar populära turistområden som marknadsförs av Thailands turistmyndighet, såsom Phuket, Krabi, Samui, Bangkok och Chiang Mai. Internationella besökare som missar att besöka ‘Amazing Thailand’ kan njuta av dessa förmåner från och med idag till december 2021 via Traveloka-appen.

För mer information och programvillkor, besök  https://www.traveloka.com/en-sv/kampanj/välkommen eller skanna QR-koden nedan för att ladda ner Traveloka-appen.

Det föregående var ett pressmeddelande. Deras tankar och åsikter är deras egna.

Om Traveloka
Traveloka, Sydostasiens livsstilssuperapp, ger användarna tillgång till att upptäcka och köpa ett brett utbud av resor, lokala tjänster och finansiella tjänster. Travelokas omfattande produktportfölj inkluderar transportbokningstjänster såsom flyg-, buss- och tågbiljetter, hyrbilar, flygplatstransfer, samt tillgång till det största boendet i Sydostasien, inklusive hotell, lägenheter, pensionat, hemvistelser, resorts och villor, vilket gör Traveloka till en bokningsplattform med det bredaste utbudet av boende och paket.

Traveloka är också en nyckelaktör inom kategorin lokala tjänster, och erbjuder bokningar för ett brett utbud av lokala attraktioner, aktiviteter, hälso- och skönhetskliniker, kulinariska kataloger samt matleverans. Traveloka erbjuder finansierings-, betalnings- och försäkringsprodukter för att hjälpa sydostasiatiska konsumenter att uppfylla sina livsstilsambitioner, med 24/7 kundservice på lokala språk samt mer än 40 olika lokala betalningsmetoder. Travelokas livsstilssuperapp har laddats ner mer än 60 miljoner gånger, vilket gör den till den mest populära rese- och livsstilsbokningsapplikationen i den sydostasiatiska regionen.

Prenumerera
Adam Judd
Mr. Adam Judd är delägare i TPN Media sedan december 2017. Han kommer ursprungligen från Washington DC, Amerika, men har också bott i Dallas, Sarasota och Portsmouth. Hans bakgrund är inom detaljhandel, HR och driftledning och har skrivit om nyheter och Thailand i många år. Han har bott i Pattaya i över nio år som heltidsbo, är välkänd lokalt och har besökt landet som en regelbunden besökare i över ett decennium. Hans fullständiga kontaktinformation, inklusive kontorskontaktinformation, finns på vår Kontakta oss-sida nedan. Berättelser skicka ett e-postmeddelande till Editor@ThePattayanews.com Om oss: https://thepattayanews.com/about-us/ Kontakta oss: https://thepattayanews.com/contact-us/